Mostovna
Backstage, Lim Smrad in Žila, Harry
Backstage
Skupina Backstage je punk rock band iz Ljubljane. Skupina je nastala oktobra 2001. Ime je dobila po zaodrju enega izmed koncertnih prizorišč na Metelkovi ulici v Ljubljani, kjer je začela z vajami. Njihovo glasbo bi lahko opredelili kot mešanico punk rocka, skate punka in pop punka. Novembra 2002 so se odpravili v studio, kjer je luč sveta ugledal njihov prvi singel »Confused«. Kmalu zatem so pod okriljem Mitje Okorna za omenjeni singel posneli še videospot, ki je bil med drugim spot meseca na Videospotnicah na nacionalni televiziji.
Aprila 2004 je bila podpisana pogodba z Nika records, fantje pa so se maja odpravili nazaj v studio in posneli svoj prvenec Backstage, ki je izšel jeseni 2004. Izdajo albuma je pospremil spot za pesem »Misel nate«, ki ga je ponovno režiral Mitja Okorn. Sledila je klubska turneja po Sloveniji, med katero so obiskali tudi nekaj večjih odrov in festivalov. Odpravili so se tudi v tujino, med koncerti, ki so jih tam imeli, pa velja še posebej omeniti najodmevnejše: koncert z Beatsteaks v Zagrebu, festival Aerodrome v Avstriji, Viva la Pola v Pulju in Popkomm v Berlinu.
Leta 2006 so posneli drugo studijsko ploščo Trends Are Changing z 12 spevnimi in tekočimi punk rock pesmimi. Album je izšel pod okriljem založb Kapa records in Nika records. Pozitivni odzivi kritikov na album in kvalitetni nastopi v živo so skupino pripeljali do sodelovanja z booking agencijo Roadshock, ki jim je priskrbela kar nekaj nastopov po Avstriji in Nemčiji. Novembra 2007 so se z njihovo pomočjo podali na tritedensko turnejo po Južnoafriški republiki.
Po vrnitvi iz Afrike so najprej posneli singel »Trust«, nato pa je sledil daljši premor. Konec leta 2008 se je skupini pridružil kitarist Tomaž Pišlar, kmalu zatem pa še Andrej Ogris. S prihodom obeh so poleg dveh kitar razširili tudi vokalne aranžmaje v triglasno petje.
V oktobru 2009 so posneli prvi singel v sveži zasedbi z naslovom »Dougcajt«. Komad je kmalu osvojil radijske postaje, lestvice in popevko tedna na Valu 202. V januarju 2010 so v prostorih Radiotelevizije Slovenija posneli videospot za singel »Bitter End« z uvodnikom Borisa Kopitarja. V maju 2010 je sledil nastop v Križankah s punk legendami Niet.
Leto 2010 so zaključili z izdajo tretjega studijskega albuma s pomenljivim naslovom Independent. Plošča vsebuje deset novih skladb, poleg omenjenih »Dougcajt« in »Bitter End« tudi uspešnici v slovenščini »Nov dan, nov svet« in »Kadar v mojih mislih si«, ki sta postali popevki tedna na Valu 202.
V začetku leta 2015 so v samozaložbi izdali EP s preprostim naslovom Ipi. Na album so prvič vključili tudi priredbo, in sicer »Himno mladosti« skupine Agropop (V imenu ljudstva, 1989).
Lim Smrad in Žila
Nešteto asociacij in razlag se ponuja ob imenu Lim, Smrad in Žila, a kot pribito drži, da ni nič tako intrigantnega, dokler ne pokukate v debitanski EP Svobeda. Kajti priče smo polnokrvnemu in prepotenemu punk rocku kot refleksnemu odzivu na stanje duha v družbi in njenih posamičnih celicah. Pri ljubljanskem triu Lim, Smrad in Žila sta strnjeni vsa iskrenost in brutalnost aktualnega trenutka v hitropotezni pesmarici, ki ji ne manjka punkovske surovosti in rockovske virtuoznosti. Nič drugega niti ni bilo pričakovati od starost domače scene: Žige Rangusa, Jake Skočirja in Mihe Kraševca. Njihov mini album Svobeda se bridko zarezuje v poslušalčevo tkivo, ki že ob prvem poslušanju obuja spomine na preteklost nabrušenih kitarskih strun in galopirajočih bobnov. Vendar se izvirnost v pretoku energije ne skriva zgolj v hitrosti (LSŽ), temveč svojo pot ubira predvsem v dramaturgiji aranžerske domiselnosti (Atentator) in liričnem izbruhu (Nou let).
Trio Lim Smrad in Žila bruha ogenj, žolč in švic, a to počne na samosvoj, perfidno uigran in discipliniran način. Furioznost te glasbe se na trenutke bolj približa hardcore obličju, kot da bi se punk in rock globoko zazrla v ogledalo pred seboj. To se najbolje sliši v ultimativnem antihitu Panksi iz Lublane, ki časovno ne presega dolžine ene minute, a pove več kot marsikateri zimzeleni komad, ki se po zunanjem imidžu sklicuje na subkulturo. Enako velja za skladbo Situacija, v kateri se lahko prepozna slehernik, ki nenamerno zamenja danes za včeraj in obratno. V tako konfuznem času, ki nam na žlico odreja domet in obseg svobode, se sliši naslovna skladba Svobeda kot klic, ki razodeva našo utesnjenost in čredno apatijo, kar je razvidno iz besed »sedaj pa kimamo vsi ja ja ja ja ja ja seveda«. Tukaj ne gre za pesimizem, temveč za lociranje problematike, ki se v besednem preigravanju reflektira kot splošno razpoloženjsko stanje. To stanje je treba preseči, se aktivirati in nekaj narediti. Kajti Lim Smrad in Žila v svojem prvem singlu Mi ne delamo sporoča, da »delam ne, ker me ne osvobaja«, kajti »mi ne delamo, mi nardimo«. Ugotovitev, ki bi lahko postala parola prekarnega delavstva.
Harry
Harry, trije fantje iz Ajdovščine, melodični punk- rock bend, ki je nastal 2002 pod vplivom skupin kot so Bad Religion, Propaghandi, Satanic Surfers , ... , iz močne lokalne hard core scene. Matej, David in Simon stvari počnejo na »DIY« (»Naredi sam«) način in igrajo punk -rock s ščepcem hard cora naravnost iz srca in manifestirajo kritične družbeno - politične situacije in osebne poglede na svet, se borijo proti apatiji ljudi, neznanju in strahu v družbi. Samo igranje glasbe jim predstavlja pobeg od njihovega vsakdanjega življenja in pridobivanje moči za boljši jutri!
Harry je bil vedno »D.I.Y.« projekt treh fantov iz Ajdovščine in tak ostaja vse do danes.