Mostovna
Filmska druženja: Holy Motors (2012, Leos Carax', 115min)
Filmska druženja se po enoletnem premoru vračajo na Mostovno! Tokrat bodo projekcije izbranih filmov v kavarni, v Mostovnini mali dvorani. Rdeča nit se letos vleče vse od zadnje projekcije filmskih druženj in odvija svoj klobčič do poletja, ko se bodo projekcije premaknile na prosto. Sklop filmov je izbran pod skupno temo: Filmi na robu. Rób kot skrajni, zunanji del česa, bodisi filmskega kanona ali filmskega formata ali kot mesto, kjer se spremeni nagib nagnjenega sveta, kjer se naša percepcija, kaj je zgoraj in kaj je spodaj, kaj je dobro in kaj je slabo, spremeni in premeša in kategorija sama postane brezpredmetna. Marginalij se bomo dotaknili s šundom, grozljivkami, s spregledanimi bizarnimi biseri. V našem tretjem filmskem ciklu ne bomo obšli niti animacij. Vsak mesec boste obiskovalci lahko glasovali za projekcijo enega filma in to tako, da zapišete svoje ideje v zvezek, bi bo vsakič na voljo na filmskih večerih.
Druženja, dobre pijače, »kokic« in dobrih filmov ne bo manjkalo: vabljeni!
10. 4. 2019
SREDA
vrata: 19:00
start: 19:30
PROST VSTOP!
Holy Motors
(2012, Leos Carax', 115min)
»/…/ če mislite, da ste videli že vse in da vas nič več ne more presenetiti (ali pa vas vsaj pošteno znervirati), ne gre zamuditi te fantazijske meditacije na temo izgube avtentičnosti in otipljivosti v sodobnem svetu spektakla in virtualne resničnosti. Pri tem upoštevajte le en napotek: pustite razum pred vrati dvorane, v katero vstopate. Holy Motors je, čeprav ne povsem tipičen, še vedno zelo Caraxov film. Razpršen, intuitiven, izmuzljiv in odprt za mnoge interpretacije, pri čemer nobena ni čisto prava – takšna, ki bi izčrpala vse njegove pomene. /…/ nič [vas] ne more zares pripraviti na avanturističen skok v najnovejši nadrealistični konstrukt enega najbolj besno kreativnih umov francoskega filma. Takšen je pač Carax – lahko mu očitate, da so njegovi filmi ošabni in pretenciozni, sentimentalni, baročno preobloženi in do kraja nerazumljivi, a nikoli, da so dolgočasni.«
– Špela Barlič, Pogledi